Podeu trobar-la obrint aquest link: http://www.edu3.cat/Edu3tv/Fitxa?p_id=24198
Amb aquesta entrevista hem vist la necessitat bàsica de col·laboració entre la família i l’escola per educar conjuntament. Hem d’educar als nens perquè coneguin les noves tecnologies però sense fer-ne un abús d’elles ja que aquestes influeixen molt en la forma de comunicar-nos.
Moltes escoles no introdueixen les noves tecnologies al nou model pedagògic i això no està bé. Haurien d’ensenyar als infants la utilització d’aquestes tecnologies ja que tenen aportacions i són eines molt importants en la societat actual. Si no es dedica temps a ensenyar-les a l’escola els nens dedicaran més temps lliure a elles.
Després d'això, vam veure anuncis de diversos productes:
- La marca Galerias: és un anunci trencador on apareixen nens i nenes sortint de la classe corrent. Explica com de resistent és la roba i associa la felicitat d'acabar les classes amb la música alegre. Converteix en un fet normal el que els nens s'empentin i empentin al professor al sortir de classes.
- Cotxes Golf: associa el fet de tenir un Golf amb tenir èxit i ser feliç. És en blanc i negre per poder veure les coses més clares. La música és clàssica per mostrar elegància. Diu que tots necessitem alguna cosa en què confiar, dóna el valor d'una persona a un cotxe.
- Colònia Barbie: apareix un nen que abandona el seu gos per quedar-se amb la nena que utilitza la colònia. El missatge subliminal és que pots abandonar al teu amic.
- Oh Brother de Seat: hi ha una família que abandona a la mascota perquè com és massa gran, no hi cap al cotxe. Després es compra un Seat i ja hi caben tots. El missatge és que pots abandonar el que estimes a no ser que et compris un Seat:
La conclusió a la que puc arribar després d'haver vist tots aquests anuncis és que en aquests darrers anys, els publicistes només es preocupen en vendre els productes i els hi és igual inculcar valors incorrectes a la societat. Penso que hauríen de controlar molt més què es diu en els anuncis per poder aconseguir una societat millor.
Molts anuncis el que fan és llençar missatges subliminals, que nosaltres com espectadors hauríem de saber llegir, ja que d'alguna manera ens manipulen.
Penso que els medis haurien de ser responsables de tot allò que emeten, ja que influeixen molt en l’opinió dels espectadors i si són nens encara més.
Penso que els medis haurien de ser responsables de tot allò que emeten, ja que influeixen molt en l’opinió dels espectadors i si són nens encara més.
En conclusió, després d’haver assistit a aquesta classe te'n adones de com els publicistes juguen amb els nostres sentiments i ens manipulen per impactar-nos i aconseguir que comprem allò que promouen.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada