dijous, 29 de desembre del 2011

Tancament del Blog

Avui, dia 29 de Desembre del 2011, a punt d'acabar l'any, poso fi a totes les entrades de la Universitat d'aquest Semestre.
Des del 15 de Setembre que vaig iniciar aquest bloc amb molta il·lusió i ganes, fins avui, he estat actualitzant-lo setmanalment amb tot el que anàvem fent a classe, incloent-hi reflexions pròpies i ampliant molts dels temes. Aquest bloc ha sigut el resultat d'un semestre ple d'esforç, treball i dedicació. Sincerament, quan vaig començar a utilitzar-lo no m'imaginava que acabaria ocupant tantes hores del meu temps com ha ocupat.
En aquest bloc, ja que ha sigut el primer que faig, deixo un record i una barreja de sentiments del meu primer semestre a la Universitat com a estudiant d'Eucació Infantil, amb ell he après moltes coses, he evolucionat i m'he desenvolupat amb aquesta eina.

Durant aquest temps, gràcies al bloc, he pogut tenir una gran quantitat d'apunts ben organitzats, cosa que abans no aconseguia tenir; I ara es molt més fàcil estudiar d'ells; A la vegada, he après a reflexionar millor sobre els temes que estudio, no a aprendre'ls de memòria, ja que això a la llarga no serveix de res.
Penso que la experiència de tenir un bloc ha sigut molt positiva i satisfactòria, a la vegada que entretinguda per tot el temps dedicat.

En aquest semestre he après moltes coses que no sabia. A l'assignatura de GTIC he conegut programes que no sabia que existien i que ara que els conec crec que són molt útils, he après a fer funcionar programes, aplicacions, webs,... que pel nostre dia a dia com a mestres ens serviran molt. D'aquesta assignatura puc destacar la gestió d'arxius on-line com el Dropbox o el Google Docs que m'han sorprès bastant, ja que no sabia que podien arribar a ser tan útils, o per exemple, el programa CmapTools, ja que sempre veia mapes conceptuals però mai sabia com es feien. En quan a l'assignatura de COED, he après a com comunicar-me millor en públic, a tenir seguretat en mi mateixa, a perdre la vergonya, a parlar millor en públic, a recitar poesia amb sentiment,... Per a mi a sigut molt profitós, ja que abans hem costava més parlar i recitar davant de més gent i amb les pautes dels llibres i articles llegits durant aquests 4 mesos m'han servit per agafar més confiança en mi mateixa. Al principi creia que no funcionaria, que per molt que em donessin una sèrie de pautes, hem sentiria igual; i no, m'equivocava; he sabut aplicar-me-les i així aconseguir una gran millora.

Després d'aquest temps, diàriament, amb el bloc, hem fa pena deixar-lo ja que poc a poc a anat formant part de mi i de la meva evolució com a estudiant; però sé que si no el deixo de costat, no tindré temps per a tot, ja que d'ara en endavant tindré molta feina a la Universitat i no podré dedicar el temps suficient al bloc. Així que, no el tancaré perquè el vull tenir de record per tota la vida, però tampoc actualitzaré setmanalment, sinó que ho faré quan tingui temps i hem vingui de gust, sense cap obligació acadèmica.

A partir d'ara el bloc donarà un gran gir, ja no parlaré del que faig a classe sinó de les coses que jo cregui interessants i vulgui compartir.

I per últim vull agrair a la gent que ha anat seguint les meves entrades o a les persones que en algun moment han llegit alguna, espero que us hagin sigut de profit.


Moltes gràcies a tots i fins aviat!



Andrea Marco.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada